28.3.11

Fail-Fail Pengurusan Kelas pemulihan Khas


Berikut adalah fail-fail yang saya gunakan dalam Kelas Pemulihan Khas saya:

  1. Fail Induk
  2. Fail Sukatan Pelajaran
  3. Fail Mesyuarat
  4. Fail Ujian LINUS 
  5. Fail Ujian Diagnostik
  6. Fail Rekod Prestasi Ujian Diagnostik
  7. Fail Lembaran Kerja Bahasa Melayu
  8. Fail Lembaran Kerja Matematik
  9. Fail Bank Soalan
  10. Fail Maklumat Guru Pemulihan
  11. Fail Pelbagai (Misc. File)
  12. Fail Maklumat Murid
  13. Fail Borang-Borang Pemulihan
Catatan:
-Fail Ujian KIA2M saya tukar kepada Fail Ujian LINUS.Untuk tujuan rujukan, saya masih menyimpan  rekod Ujian KIA2M.
-Dalam Fail Ujian Diagnostik saya simpan soalan-soalan ujian sahaja manakala analisis serta rekod
prestasi diletak dalam fail berasingan.
-Antara borang-borang yang ada dalam Fail Borang Borang Pemulihan adalah Borang Rujukan,Borang Pencalonan Murid, Borang Pengumpulan Maklumat dan Borang Profil Murid Pemulihan Khas.Memudahkan kerja saya apabila saya memerlukan borang-borang tersebut.
-Bagi Fail Maklumat Murid ,semua murid perlu disediakan sebuah fail setiap seorang.

No comments:

Post a Comment